Hieronder vindt u een aantal vragen en antwoorden die ons vaak gesteld worden. Als u een vraag heeft die hier niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op.

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja zeker! U kunt ons bellen of mailen voor een afspraak om uw bestelling in onze werkplaats in Amsterdam op te halen.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €14,-.

Wat zijn de levertijden?

Over het algemeen ontvangt u uw bestelling binnen 3 werkdagen. Bij uitzonderingen of bij bestellingen op maat, wordt u van te voren geinformeerd over de werkelijke leverdatum.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

Zeker weten! Wij delen uw gegevens nooit met derden. Ook worden uw gegevens middel https cryptisch beveiligd.

Kan ik een uitverkocht artikel nabestellen?

Ja zeker! Alle creaties in onze webshop maken wij zelf in eigen werkplaats. Wij kunnen dus producten opnieuw produceren. Wel kan het zijn dat een bepaalde kleur bloem niet meer op voorraad is. In dat geval kunt een gelijkende kleur bloem als alternatief nemen of wachten tot de voorraad weer is aangevuld.

Moet ik het gekocht product onderhouden?

Nee, dat is niet nodig! Onze bloemen en bomen bestaan uit een echte gedroogde tak aangevuld met zijde bloemen. Zo nu en dan afstoffen is dus voldoende.

Kan ik ook een creatie naar wens laten maken?

Absoluut! U kunt kiezen uit verschillenden bloempotten of juist zonder, zodat u uw eigen pot kun gebruiken. Ook kunt uit 3 verschillende afdek decoraties voor de bloempot kiezen. U kunt ook kleuren mixen en bomen op uw specifiek gewenste hoogte of breedte bestellen.